У США надійде в продаж генно-модифікована риба

Управління по санітарному нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів (Food and Drug Administration, FDA) США вперше дозволив продавати і вживати в їжу генно-модифіковану рибу. Штучно створений лосось потрапить на прилавки вже через два роки, причому покупці не будуть знати про походження риби.
Лосось отримав назву AquaAdvantage. Над його створенням працювала компанія AquaBounty Technologies, яка стверджувала, що новий продукт має безліч переваг. Завдяки поєднанню генів різних риб модифікований лосось зростає від 18 до 24 місяців замість звичайних 30, його розведення обходиться дешевше і, як стверджується, менше впливає на навколишнє середовище.
AquaBounty несколько лет боролась за выход своего продукта на рынок, пользуясь поддержкой администрации Барака Обамы, пишет Washington Post. Компания сообщила, что через два года генно-модифицированный лосось поступит в продажу в американских магазинах: именно столько времени нужно для роста рыбы.
Как и все ГМО, генно-модифицированный лосось вызвал споры, однако в FDA пришли к выводу, что употребление в пищу такого лосося так же безопасно, как и в случае с обычной рыбой.
При цьому споживачі не будуть знати, що вони купують саме генно-модифіковану рибу, зазначає Washington Post. Справа в тому, що висновок FDA не вимагає від виробників відповідного маркування товару. Однак частина торговельних мереж вже відмовилася продавати генно-модифікований лосось.
Вирощувати новий вигляд будуть в Панамі і Канаді і тільки в ізольованих акваріумах, однак захисники навколишнього середовища стверджують, що AquaAdvantage може опинитися в дикій природі і стати загрозою для популяції звичайного лосося.
Лосось отримав назву AquaAdvantage. Над його створенням працювала компанія AquaBounty Technologies, яка стверджувала, що новий продукт має безліч переваг. Завдяки поєднанню генів різних риб модифікований лосось зростає від 18 до 24 місяців замість звичайних 30, його розведення обходиться дешевше і, як стверджується, менше впливає на навколишнє середовище.
AquaBounty несколько лет боролась за выход своего продукта на рынок, пользуясь поддержкой администрации Барака Обамы, пишет Washington Post. Компания сообщила, что через два года генно-модифицированный лосось поступит в продажу в американских магазинах: именно столько времени нужно для роста рыбы.
Как и все ГМО, генно-модифицированный лосось вызвал споры, однако в FDA пришли к выводу, что употребление в пищу такого лосося так же безопасно, как и в случае с обычной рыбой.
При цьому споживачі не будуть знати, що вони купують саме генно-модифіковану рибу, зазначає Washington Post. Справа в тому, що висновок FDA не вимагає від виробників відповідного маркування товару. Однак частина торговельних мереж вже відмовилася продавати генно-модифікований лосось.
Вирощувати новий вигляд будуть в Панамі і Канаді і тільки в ізольованих акваріумах, однак захисники навколишнього середовища стверджують, що AquaAdvantage може опинитися в дикій природі і стати загрозою для популяції звичайного лосося.